My PicTurE

My PicTurE
"GrEat PerSoNaliTy, Great Life "

Sejarah UMNO

The United Malays National Organisation, or UMNO (Malay: Pertubuhan Kebangsaan Melayu Bersatu), is Malaysia's largest political party; a founding member of the Barisan Nasional coalition, which has played a dominant role in Malaysian politics since independence. The UMNO emphasizes protecting Malay culture, Islamic values and free-market policies. In recent years, the UMNO, under Prime Minister Najib has increasingly emphasized reducing ethnic tensions and protecting minority rights.

Sedia GemPUr

About Me

My photo
malacca, cheng, Malaysia
ABOUT ME MUHAMMAD AZHAR BIN ASHARI 20 TAHUN CHENG , MELAKA POLITEKNIK MERLIMAU Diploma kejuruteraan mekanikal(pembuatan) Email; azhar_123123@yahoo.com.my MYSPACE; azhar_ashari@yahoo.com / Pekida _ semenanjung@yahoo.com -SUKA MENGKRITIK ORANG LAIN- -SUKA BERGAUL- -SUKA BERMANJA- -SUKA SESUATU YANG INDAH- -PENGKRITIK BEBAS- -SEORANG YANG RIANG,OPEN-MINDED,JIWA KACAU,MUDAH BERKOMUNIKASI- -Suka berjalan,merayau,melepak-lepak mencari ilham-

Monday, June 22, 2009

PAS, DAP dan PKR Menyimpang

Perjuangan PAS terlalu jauh terpesong dari perjuang Islam sebenar seperti Nabi Muhammad Rasullullah SAW dan para sahabat RA (Khulafa Ar Rasyidin) seperti mana maksud hadis Nabi SAW
Daripada Abi Nijih ‘Irbadh bin Sariyah R.A. berkata, “Telah menasihati kami oleh Rasulullah SAW akan satu nasihat yang menggetarkan hati kami dan menitiskan air mata kami ketika mendengarnya, lalu kami berkata, ya Rasulullah! seolah-olah ini adalah nasihat yang terakhir sekali maka berilah pesanan kepada kami.” lalu baginda pun bersabda, “Aku berwasiat akan kamu supaya sentiasa bertakwa kepada Allah dan mendengar serta taat (kepada pemimpin) sekalipun yang meminpin kamu itu hanya seorang hamba. Sesungguhnya sesiapa yang panjang umurnya daripada kamu pasti ia akan melihat perselisihan yang banyak. Maka hendaklah kamu berpegang teguh dengan sunnahku dan sunnah para Khulafa Ar Rasyidin Al Mahdiyin (khalifah-khalifah yang mengetahui kebenaran dan mendapat pimpinan ke jalan yang benar) dan gigitlah sunah-sunah itu dengan gigi geraham dan jauhilah perkara-perkara yang baru (bid’ah) yang diada-adakan, kerana sesungguhnya tiap-tiap bid’ah itu adalah sesat.”
H.R Abu Daud dan Tirmizi
Berdasarkan hadis Nabi SAW di atas PAS terutama ulama telah meletakkan fitnah (bidaah) dan menipu apabila matlamat perjuangan PAS terlalu jauh terpesong dan berlainan daripada Nabi Muhammad Rasullullah SAW dan para sahabat RA dan Khulafa Ar Rasyidin Al Mahdiyin (khalifah-khalifah yang mengetahui kebenaran dan mendapat pimpinan ke jalan yang benar) apabila PAS berjuang untuk demokrasi bagi mencapai matlamat menjadi pemerintah negara dahulu sebelum laksanakan Islam.
Sedangkan sejarah Islam menyaksikan Nabi Muhammad Rasullullah SAW sendiri pernah di tawarkan untuk menjadi ketua (pemerintah) di Mekah dan segala macam kekayaan dan perempuan (sebelum hijrah) tetapi Nabi Muhammad Rasullullah SAW menolak kerana perjuangan Islam hanya kerana Allah, berbeza dengan PAS yang mahukan kuasa untuk memerintah (parti politik), harta benda dan kadangkala perempuan seperti mempunyai banyak isteri.
Faktanya PAS berjuang untuk perkara yang telah di tolak Rasullullah SAW sejak awal lagi (ketua, harta dan wanita), jelas sekali di sini perjuangan PAS adalah bidaah yang cukup sesat lagi menyesatkan tambahan pula di akhir zaman ini munculnya ulama fasiq seperti maksud hadis Rasullullah SAWdaripada Anas R.A. berkata : bersabda Rasullullah SAW, selagi akan ada di akhir zaman ahli ibadat yang jahil dan ulama yang fasiq.Hadis Riwayat Ibnu Ady
Manakala ahli dan penyokong PKR lebih kepada mendewa-dewakan atau menyembah Anwar Ibrahim daripada Allah SWT, mereka (ahli dan penyokong PKR) percaya Anwar difitnah sedangkan Anwar ialah pakar dalam memfitnah sepertimana Abdullah bin Salul di zaman Rasullullah SAW.Abdullah bin Salul adalah seorang pencuri tetapi bijak memfitnah orang lain yang mencuri hingga seorang sahabat RA telah di hudud akibat fitnah Abdullah bin Salul yang di warisi oleh Anwar.
Keluarnya Anwar dari penjara menyebabkan serangan fitnah makin kuat dan hebat kerana Anwar sememangnya pakar memfitnah, Anwar mempunyai kelebihan dengan politik Yahudi iaitu musnahkan Islam dari dalam atau musnahkan Islam dengan Islam di mana Anwar mampu memusnahkan UMNO dari dalam dengan hanya meletakkan ejennya di dalam UMNO sepertimana ejen Anwar di dalam PAS yang di kenali sebagai erdogan.
Anwar tahu kelemahan UMNO, sebagai umat Islam UMNO tidak khianati kawan walaupun bukan Islam di dalam BN, UMNO tak buat fitnah, Anwar juga tahu kelemahan Tun Abdullah dan Datuk Seri Najib yang tak akan bertindak tegas ke atasnya (Anwar) di sebabkan Anwar masih di anggap sebagai kawan dan saudara se-Islam oleh Tun Abdullah dan Datuk Seri Najib, buktinya sampai sekarang Datuk Seri Najib tak ambil tindakan walaupun Anwar banyak memfitnah Datuk Seri Najib berkaitan isu peribadi hingga Anwar sanggup menghantar surat berunsur fitnah,hasutan dan penipuan kepada Yang Di-Pertuan Agung bagi menghalang Datuk Seri Najib menjadi Perdana Menteri ke-6 Malaysia!!!
Anwar memang bijak bermain sandiwara dalam menipu dan memfitnah dalam arena politik (seperti Abdullah bin Salul), hakikatnya Anwar terlalu merbahaya pada agama Islam, bangsa Melayu dan negara Malaysia, Anwar mampu menipu dan memfitnah dengan menterbalikkan fakta, yang benar dijadikan salah dan yang salah di jadikan benar, fitnah.
Di sebalik fitnah Anwar (mata lebam, arsenik, aids) Anwar masih sihat sehingga kini malah mampu menari waktu PRK Ijok tidak lama dahulu yang menyaksikan BN menang.
Kenyataan Kamal Atarturk adalah penyelamat Islam di Turki oleh Tun Dr Mahathir tidak lama dahulu sebenarnya ditujukan kepada Anwar yang pernah bersama dengan Tun di dalam UMNO, ia bagi menyindir PAS yang terlalu taksub dengan Anwar, Tun berkata demikian supaya umat Islam khususnya PAS tidak terpedaya dengan sandiwara Anwar yang bercita-cita menjadi Perdana Menteri.
Sama ada rakyat Malaysia terutama umat Islam sedar atau tidak ketiga-tiga parti PAS, DAP dan PKR Anwar mempunyai matlamat yang sama iaitu menjadikan Malaysia sebagai republik, dengan itu strategi yang sama di gunakan iaitu menjatuhkan institusi Raja berpelembagaan yang selama ini menjadi Ulil Amri atau pertahanan umat Islam daripada keadaan politik yang tidak stabil.
Fitnah dan hasutan Musyrikin kafir harbi Abu Jahal telah mengusir Nabi Muhammad Rasullullah SAW dari kampung halaman baginda di mekah, seperti DAP yang mahu mengusir umat Islam dari Malaysia menjadikan Malaysia sebuah republik di mana umat Islam bangsa Melayu tiada kuasa, tiada apa, semuanya sudah dibolot oleh musyrikin kafir harbi.
Fitnah dan hasutan jahat munafik Abdullah Ubaiyy telah menyebabkan beratus tentera Islam melarikan diri dari medan pertempuran medan perang Uhud mengakibatkan tentera Islam di bawah pimpinan Rasullullah SAW kalah, walaupun munafik Abdullah Ubaiyy lebih terkenal dengan fitnahnya kepada Ummul Mukminin Saidatina Aishah RA, PAS pula menyebarkan fitnah dan semangat benci membenci dan memusuhi sesama Islam kerana mahukan kuasa untuk memerintah negara seterusnya menjadikan Malaysia seperti Republik Islam Syiah.
Anwar menggunakan strategi munafik Abdullah bin Salul berdasarkan sejarah Islam zaman Rasullullah SAW di Madinah, buktinya Anwar akan memfitnah dan memerangkap menuduh orang lain yang memfitnah sama seperti munafik Abdullah bin Salul adalah pencuri.
Setelah rahsianya sebagai pencuri diketahui orang Abdullah bin Salul meletakkan barang curiannya ke dalam rumah lain dan menuduh (memfitnah) orang tersebut yang mencuri, ini menyebabkan orang yang di fitnah di hukum hudud potong tangan dan Abdullah bin Salul menyelamatkan diri hilang setelah rahsianya mencuri dan memfitnah diketahui orang.
Fitnah tidak boleh di tanggani secara baik atau lembut. Kita umat Islam kena tegas dan keras dalam menghadapi serangan fitnah dan hasutan jahat pembuat-pembuat fitnah ini. Kaedah perang perlu di gunakan walaupun kita sendiri benci kepada perang ianya telahpun di sebutkan di dalam Al-Quran surah Al-Baqarah ayat 216kamu diwajibkan berperang (untuk menentang pencerobohan) sedang peperangan itu ialah perkara yang kamu benci; dan boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. dan (ingatlah), allah jualah yang mengetahui (semuanya itu), sedang kamu tidak mengetahuinya.
UMNO di serang oleh fitnah dan hasutan jahat pihak pembangkang pertubuhan haram pakatan rakyat. Sedarlah, sekiranya UMNO tumbang akan mengheret sama tumbangnya kedaulatan Islam dan keamanan yang dikecapi selama ini.
Anwar dan PAS telah melahirkan begitu banyak pemfitnah dan penipu yang memfitnah dan menipu umat Islam dan bangsa Melayu.
Saya sendiri menjadi mangsa fitnah dari PAS hingga saya kehilangan kasih sayang dari keluarga terutama ibu saya sendiri dan saya pernah ditipu puluhan ribu ringgit oleh seorang yang pernah rapat dengan Anwar hanya kerana niat saya mahu membantu beliau yang pura-pura susah.
Saya lebih banyak di tipu oleh manusia yang seagama dan sebangsa dengan saya malah budaya mengkhianati kawan seagama dan sebangsa dengan saya, sedang menular dengan cepat apatah lagi dengan adanya golongan yang berselindung disebalik pakatan pembangkang. Sekiranya tidak di sekat maka ianya akan menyebabkan keseluruhan umat Islam bangsa Melayu akan menerima akibatnya sepertimana amaran Allah di dalam kitab suci Al-Quran surah Hud ayat 102, Al-Kahfi ayat 59, Al-Hajj ayat 45, Al-Hajj ayat 48, Al-Qasas 58 dan At-Talaaq ayat 8.

No comments:

Post a Comment